Haarideeën

Zo eens in de zoveel tijd ben ik helemaal klaar met mijn haar en wil ik het liefst per direct iets anders. Ik verkeer momenteel al een halfjaar in zo’n fase en (zoals altijd) heb ik maandenlang rondgelopen met de levensvraag “MAAR WAT WIL IK DAN WEL?”

Na die ene keer dat ik mijn pony recht föhnde, heb ik de keukenschaar gepakt en hem eigenhandig radicaal bijgeknipt, maar ik wil méér. Ik wil lang haar. En ik wil het ombre.

Ombre Haar

Sinds ik een wat minder agressieve shampoo gebruik en mijn haar er gezonder bij hangt dan ooit, durf ik het weer aan; de lange lokken. Daarnaast heb ik mijn eigen haarkleur al jarenlang niet meer gezien en ben ik wel benieuwd hoe dat eruit zal zien. Één plus één is twee en ombre is cool en dus ga ik lekker lang wachten tot mijn haar lang genoeg is hiervoor. Nog duizendmiljoen nachtjes slapen!

1 reactie
  1. Jessika zei:

    Oh zo herkenbaar, ik heb ook om de zoveel tijd compléét genoeg van mijn kapsel en bedenk dat heel iets anders. Ik heb laatst inderdaad ook bedacht dat ik mijn haar lang ga laten groeien, maar nu het weer over mijn schouders valt begin ik weer te twijfelen of dat wel zo’n goed idee is _O_ en mijn haar is idioot dun en is het dus volgens de kapper ‘beter’ om m’n haar korter te houden.

    En welke shampoo gebruik je, als ik vragen mag? ^^

Geef een reactie

