Onderweg: Nelly

Nelly Onderweg

Zo, de winter is bijna afgelopen en ik heb eindelijk een winterjas gevonden die me bevalt! Deze jas is iets betaalbaarder (€69,95) dan het exemplaar dat ik eerder al op een verlanglijstje had staan (€189,99), maar minstens net zo gaaf. De leren-mouwen-trend vind ik fantastisch (so much for timelessness) en ik vind het tof dat deze jas zowel stoer als iets eleganter gedragen kan worden. Love it.

Ook deze armband (€17,95) heb ik in mijn virtuele winkelmandje geslingerd, naast een paar zwarte pumps die (jippie jippie jippie!) in de sale waren. Deze pumps had ik al een hele tijd in het rood op het oog, maar zwart was uiteindelijk toch een betere keuze: ik heb al een paar rode pumps, maar was al tijden op zoek naar een goed paar zwarte! Nu maar hopen dat de maat klopt!

Heb jij recentelijk nog iets bij Nelly besteld? En zo ja, wat dan?

Geef een reactie

