Nagels: mat wit

mat wit

Matzwarte nagels heb ik al wel vaker gehad, maar mat wit is nieuw voor me. Het resultaat lijkt een beetje op schoolkrijtjes (je weet wel, die snoepjes) en oogt eigenlijk nog met iets minimalistischer dan glanzend wit.

Ik heb een beetje een haat/liefde-verhouding met matte nagellak: ik vind het effect supervet, maar het voelt niet lekker aan, of zo. Steeds als ik met mijn nagels ergens tegenaan kom, voel ik het reliëf en dan is het op de één of andere manier net alsof ik met mijn nagels over een schoolbord kras. Brr. Ik denk dat ik voorlopig nog niet klaar ben voor de liquid-sand-hype.

Geef een reactie

