FOTD 27.02.2013

Hee iedereen!

De laatste tijd hoor ik iedere ochtend vrolijke vogeltjes kwetteren zodra ik wakker word! Dat kan niets anders betekenen dan dat de lente eraan komt (negeer die fucking kou!) en om dat te vieren schilderde ik pas geleden mijn ogen vol met pasteltinten.

FOTD31

Ik gebruikte mijn lievelingsoogschaduw van Inglot over het gehele ooglid, bracht een mix van lichtgroen en lichtblauw aan in mijn binnenste ooglid, trok met gel-eyeliner een lijntje langs mijn wimperrand en trok als klap op de vuurpijl ook mijn groene eyeliner van Sleek maar weer eens uit de kast. Ik vind het erg gaaf hoe het paarsblauwe contrasteert met het mintgroen, maar dat de kleuren toch ook bij elkaar aansluiten. Op mijn lippen draag ik trouwens MAC Viva Glam Gaga, een pastelroze kleurtje, om de boel nog wat extra op te frissen!

Ik weet niet wat het is, maar nu ik de lente in mijn bol heb, heb ik plots weer zin in zachte kleuren. Misschien moet ik binnenkort ook mijn pastelkleurige nagellak weer eens uitgraven.

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

