Etsy iPhonecase

Weken geleden bestelde ik via Etsy deze mintgroene iPhonecase mét Deathly-Hallows-logo (two favourites combined!) en afgelopen week belandde hij dan eindelijk in de brievenbus. Love it love it love it.

iPhone case

Er is weinig in de wereld waar ik meer van hou dan van Harry Potter en ik vond dat ik mijn liefde zo wel op een subtiele manier kon uitdragen. Ik weet helaas niet meer precies bij welke verkoper ik deze case gekocht heb, maar hij had er nog véél meer in Harry Potter-stijl en ze waren bijna allemaal even vet. Ik heb uiteindelijk iets meer betaald dan €10,-, inclusief de verzendkosten.

Heb jij ook een case om je telefoon zitten, en zo ja, wat voor één?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

