FOTD 12.03.13

 

Twee weken geleden was daar ineens de zon, terwijl ik nog geen enkel zomer-proof kledingstuk in huis had. De enige oplossing die ik me kon bedenken, was mezelf volhangen met bloemen-broches en losgaan met felle oogmake-up!

FOTD32

Ik koos voor een lentegroene oogschaduw en een felroze lijntje langs mijn wimperrand. Ik weet niet of ik dit nog een keer zou dragen, maar voor één keertje was het erg gaaf!

Je ziet hier trouwens voor het eerst de Make Up Forever Aqua Brow in actie! Het aanbrengen was even wennen, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, is dit echt topspul! Een review volgt!

Geef een reactie

