Verlanglijstje: Zoeva

Ik ben erg nieuwsgierig naar de Duitse webshop Zoeva. Al sinds ik beautyblogs volg, lees ik goede berichten over de kwasten van dit merk (tegenwoordig verkopen ze ook make-up tho), maar tot voor kort had ik de website nog nooit bezocht. Nu ik dat wel gedaan heb, heb ik spijt, want nu zou ik het liefst alles in mijn virtuele winkelmandje smijten en home orderen. Een selectie:

Zoeva Wishlist

Ten eerste: witte gel eyeliner. I can’t even begin to imagine hoeveel briljante looks je hiermee kunt maken. Hier zou ik graag mee experimenteren.

Dan: een rij kwasten. De soft definer leek me een goede keuze omdat de enige blending brush die ik momenteel heb, vrij prikkelig is, en deze lekker zacht schijnt te zijn. De luxe face definer lijkt me geweldig om mee te shapen, door de spitse punt. De all over shader is een lekker grote platte oogschaduwkwast en zo’n exemplaar mis ik nog. De fine liner wil ik gewoon eens uitproberen en de detail liner staat op mijn lijstje omdat ik nou eenmaal nooit genoeg schuin afgesneden kwastjes heb.

Tot slot is er nog dit prachtige zeemeerminnen-groene pigment: wat een sprookje. Ik wil het. Ik wil alles. Ik wil ook graag de loterij winnen, als dat zou mogen.

Geef een reactie

