FOTD 6.03.13

Ik ben nooit een liefhebber geweest van smokey make-up (op mezelf, althans) maar de laatste tijd ben ik toch een beetje aan het experimenteren geslagen. Héél erg donker durf ik nog niet te gaan, maar donkerblauw met een streepje mintgroen durf ik overdag best te dragen.

FOTD33

Op mijn ooglid draag ik een aquablauwe oogschaduw van Inglot en mijn binnenste ooghoek heb ik opgelicht met een matte, witte kleur. In mijn arcadeboog en op mijn onderste wimperrand zit een flinke hoeveelheid MAC Deep Truth, een donkerblauwe kleur met een prachtige glans. Op mijn bovenste wimperrand draag ik een zwarte gel-liner van Catrice en een streepje mintgroen van Sleek. Mijn lippen heb ik neutraal gehouden; anders werd het me iets teveel voor overdag!

Dit is trouwens de laatste FOTD-foto waarop ik mijn oude bril draag, dus geniet er nog even van nu het nog kan!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

