INM out the door

INM out the door

Een poosje geleden bestelde ik bij de Miss Lipgloss Shop deze gigantische fles sneldrogende topcoat van INM: 73ml. goodness die je nagellak binnen een minuut droog maakt. Hij kost wel €14,95, maar ik heb zomaar het idee dat je hier duizend jaar mee kunt doen!

Wat ik fijn vind aan deze topcoat, is dat hij lekker dun is. Met Sêche Vite had ik vaak het probleem dat de lak zo dik was, dat ik na het opdrogen mijn nagellak in één grote lap van mijn nagels kon trekken zodra ik één chip had.  Met deze van INM is dat niet zo, en dat is chill. Kopen dus.

xoxo,
Neko.

 

Geef een reactie

