Mijn Video CV

Voor een cursus binnen mijn masteropleiding kreeg ik de opdracht om mezelf op een creatieve manier aan de man te brengen. Dit is het resultaat.

Eind Juni is het uit met de pret: het is dan tijd om mijn scriptie in te leveren, mijn loopbaan als student af te sluiten en daadwerkelijk werk te gaan zoeken.  Vet super mega eng en vrijwel onmogelijk voor iemand die mijn opleiding gedaan heeft, dus als jullie iemand kennen die weer iemand nodig heeft die het nodige van taal weet: let me know. Ik wil zó graag werk.

Geef een reactie

