Wishlist H&M

De lentecollecties die ik zag op internet, of in de winkels, stelden me telkens een beetje teleur. Totdat ik van de week op de website van H&M keek en plotseling positief verrast werd!

H&M wishlist

Met de klok mee:

Jumpsuit (€14,95) Omdat mijn oude jumpsuit zo relaxed was (tenzij ik naar de WC moest natuurlijk) maar die van ellende uit elkaar valt.

Slingbacks (€29,95) Omdat deze me doen denken aan LoveAesthetics en ik ze daarom gewoon een keer wil passen. Het zou goed kunnen zijn dat ze er aan mijn voeten echt niet uitzien, maar ik vind ze gewoon vet, met die dikke hakken.

Legging (€9,95) Of ik deze ook echt zou kopen is de vraag, want ik heb niet bepaald slanke modellenbenen, maar ik vind deze zo vrolijk en leuk dat ik hem toch even op het lijstje moest zetten!

Jurk (€34,95) Omdat ik houd van witte jurkjes met kant erop en mijn laatste exemplaar gescheurd is toen ik aan het werk was. Sadface :C

Staat er nog iets op jouw verlanglijstje?

xoxo,
Neko.

 

Geef een reactie

