FOTD 23.04.13

FOTD36Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Mara met nude lips! Call the beautycops!

Nee grapje. Ik werd geïnspireerd door de film The Graduate (wat na twee keer kijken toch wel één van mijn favorieten geworden is) waarin Elaine Robbinson wat donkerdere kleuren op haar ogen draagt, maar een lichte perziktint op haar lippen. Ik houd zo erg van die jaren ’60-feeling dat ik een uitzondering op mijn regel maakte en mijn lippen ook nude stiftte. Wat je hier ziet is een combinatie van Catrice Be Natural, een Sleek Pout Paint waar de naam van de kleur niet meer op staat (maar het is die perzikkleurige!) en een bruin-rozig kleurtje van Inglot. Ik hou ervan om kleuren te mixen, ik voel me dan net een kunstenares.

Desalniettemin vind ik nude lips maar saai. Ik zie mezelf liever in neonroze!

(Als jullie het leuk vinden kan ik trouwens wel eens een artikeltje proberen te schrijven over mijn lievelingsfilms? Laat het me maar weten!)

xoxo,
Neko

Geef een reactie

