Inglot Pastelpalette

Inmiddels heb ik dit palette al meer dan een jaar, maar ik heb er nog nooit iets over geschreven. Ten onrechte, want één van de kleuren uit dit palette is één van mijn lievelingsoogschaduws aller tijden. Daarnaast heb ik Inglot vandaag opnieuw een bezoek gebracht en vond ik dat ik jullie wel even up to date moest brengen wat mijn stash (jee, wat haat ik dat woord) betreft vóórdat ik jullie mijn nieuwe aanwinst laat zien!

Pastelpalette

Dit is ‘m dus! Vier pastelkleurtjes waaronder één highlighter en één wat donkerder kleurtje zodat ik de uiteindelijke look (dit woord haat ik ook, weet iemand misschien een alternatief?) wat meer diepte zou kunnen geven. Met dit palette zou ik zodoende een volledige oogmake-up kunnen maken; ik geloof eerlijk gezegd niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar hé, het gaat om het idee dat het kan. Dat telt.

Nog even ter illustratie: mijn lievelingsoogschaduw, de donkerste kleur, zie je hieronder in actie:

FOTD19

Nu ga ik gauw Insanity’en en mijn make-up van mijn hoofd af zweten na deze vreselijk hete dag. Geniet van jullie avond! <3

Liefs,
Neko.

 

Geef een reactie

