What’s in my make-up bag?

030

Ik geloof dat ik jullie al eens eerder heb laten zien wat er zich zoal in mijn make-up tas bevindt, maar dat is hoe dan ook al een hele tijd geleden en omdat ik sindsdien een hoop nieuwe favorieten heb, laat ik de hele inhoud gewoon nog een keer aan jullie zien! Hou je vast!

035

Gezichtsproducten: BB Cream van Catrice, Concealer van Bourjois (deze is trouwens uit het assortiment, geloof ik, ik kan hem nergens meer vinden! :C), losse poeder van Catrice.

045

Oogschaduw: Een aantal paletten van Inglot en twee van MAC. Vooral de paletten linksboven en rechtsonder gebruik ik veel.

076

Wenkbrauwpoeder en concealer van Inglot. Die perzikkleurige doet wonderen voor de donkere kringen onder mijn ogen.

080

Eyeliners: Gel eyeliner van Catrice, roze en mintgroene eyeliner van Sleek. De liner van Catrice heb ik pas geleden opnieuw gekocht, ik vind hem super!

085

Too faced Shadow Insurance. Ook bijna op!

088

Producten voor mijn wenkbrauwen: Etos wenkbrauwgel (die ooit doorzichtig was), Make Up Forever Aqua Brow, een random pincet dat vet goed werkt.

094

Etos Hypoallergeen Mascara (hij blijft goed), MAC lipprimer (werkt echt), NYX Jumbo Pencil, Bourjois oogpotlood.

101

Blushes: Sinful Colors en Sleek. Omdat Sleek gewoon de beste blushes maakt.

Wat zijn jouw lievelingsproducten?

 

5 reacties
  1. Mel zei:

    Ik heb een mascara van MUD die ik echt geweldig vind, maar hij is bijna op… En helemaal importeren uit Amerika is overdreven. Die van de Sephora vind ik ook geweldig.
    Verder heb ik vooral 1000 kleuren lipgloss.
    En ik heb voor m’n verjaardag een keer zo’n grote kubus van Sephora gehad ( http://www.glitterglossgarbage.com/wp-content/uploads/2012/11/Sephora-Collection-Deco-Daze-Blockbuster.jpg ) met allerlei oogschaduw, gloss en nog wat andere dingen. Daar zitten wel een paar leuke kleuren tussen maar ook daar gebruik ik vooral de gloss. Ik ben een beetje bang voor knallende oogschaduw geloof ik :) Ik heb wel een nude palet van NYX dat ik helemaal geweldig vind.

  2. Els zei:

    Hallo, dit berichtje zal hoogstwaarschijnlijk vreemd aankomen doordat het niets met het onderwerp te maken heeft. Maar het zit namelijk zo dat ik u al eventjes aan het zoeken ben vanwege u verhalen. Enkele jaren terug heb ik u gevonden via Tokio Hotel verhalen en ik hield enorm veel van u verhalen. U hebt een leuke schrijfstijl en u onderwerpen zijn altijd zo mooi beschreven, u was/bent één van mijn favoriete schrijvers van alle schrijvers die ik “ken” (zelfs professionele).
    Maar de site waar ik meestal u verhalen las was op nekowrites, maar die bestaat blijkbaar niet meer.
    Is er misschien een kans dat ik u verhalen, SA’s en andere schrijfsels die op die site stonden ergens anders kan lezen?
    Hopelijk heb ik u niet te veel ongemak bezorgt en krijg ik gauw reactie terug.

    Hartelijk bedankt en groetjes.

Geef een reactie

