Wehkamp badmode

Mijn favoriete website op het gebied van badkleding is toch wel Wehkamp. Omdat ik deze zomer hoogstwaarschijnlijk op vakantie ga naar Spanje, nam ik er weer eens een kijkje en ik kwam veel meer leuks tegen dan me lief was. Kijk je mee?

Sapph & C&A

Sapph mix & match beugeltop: €39,95
Een beetje anders dan wat ik normaal zou dragen, maar toch wel erg mooi.

Sapph mix & match beugeltop: €34,95
Deze vind ik ook heel tof: een onopvallend model in een onopvallende kleur, maar dan weer wel met leuke eyecatchers erop.

C&A XL Yessica mix & match bikinibroekje: €19,90
Bovenstaande bikinitops zou ik combineren met dit bikinirokje: hij bedekt net iets meer dan zo’n iniminibroekje en dat vind ik fijn. Het enige nadeel is dat de kleinst verkrijgbare maat 44 is, en ik weet niet zeker of ik dat wel kan opvullen.

Beachwave bikini's

Beachwave mix & match haltertops en hipsterbroekjes in zowel rose als lavendel: €19,95
Ik vind de kleuren zo leuk en de vorm van de broekjes is just right. Het enige dat ik jammer vind, is het feit dat er geen beugel in de haltertops zit, maar dat neem ik dan maar voor lief.

CK & Beachwave

Calvin Klein Halterbikini: €111,90
Hnnnnnnng, deze vind ik zo mooi. Geen idee of een witte bikini me zou staan en of ik mijn buik nog enigszins afgetraind krijg voor de zomer, maar hnnnnng. Oh en hij is ook veel te duur, maar hnnnnng.

Beachwave corrigerend badpak: €49,95
Is het een jurk? Is het een badpak? Het is een badpakjurk! Vet leuk!

Maar: welke zal ik nou bestellen? Help me out!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

