Sleek base duo kit

Ik ben een sucker voor mooie producten, en ik vind het nog geweldiger als ze niet zo heel veel geld kosten. In dit prachtige doosje van Sleek zit zowel een poeder als een foundation verstopt en – gorgelkijk nou naar die verpakking. I love it. En dat voor vijftien euro.

Sleek base duo kit linen

Deze kleur, Linen, is veel te licht voor mij, maar ik vind het fijn om deze te mengen met mijn iets te donkere foundations om de juiste kleur te krijgen, of juist om ermee te shapen. De foundation dekt prima – niet te zwaar, maar ook niet te licht – en heeft een fijne structuur. Ja, dit is een blijvertje. Ik ben alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat hij op is.

 

1 reactie
  1. gezondmooiblog zei:

    Sleek is super!

Geef een reactie

