FOTD 24.05.13

FOTD40

Ik laat me redelijk vaak inspireren door video’s op YouTube, maar het is nog nooit eerder voorgekomen dat ik een complete look echt namaakteIk was meteen geïntrigeerd door de hoeveelheid eyeliner (ik hou van eyeliner) en de neutrale lippen (waar ik de laatste tijd ook fan van ben) en dat maakte dat ik de volgende ochtend lekker los ging. Dit is het resultaat!

Dit is de video waarop ik deze look gebaseerd heb. Haar kanaal is sowieso geweldig: het staat vol met iconische make-up en pin-up looks, en daar hou ik nou toevallig net het meeste van! Ik haal er ontzettend veel inspiratie uit.

Maak jij wel eens complete looks na?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

