Rituals Sensitive Skin Face Lotion

Rituals Creme

Ineens was hij op: mijn gezichtscrème van Rituals. Door het pompsysteem had ik geen idee dat het al zover was. En we waren net zoveel van elkaar gaan houden.

Dit is één van de fijnste crèmes die ik ooit gebruikt heb. ’s Winters (toen ik hem kocht) heb ik altijd last van een ontzettend droge en gevoelige huid, en deze crème was daar vrij goed tegen opgewassen. De formule is heel licht (zelfs Max vond het niet heel erg om deze dagcrème te dragen, en hij háát plakkerige troep op zijn gezicht) en trekt supersnel in, wat fijn is als je ’s morgens haast hebt en niet te lang kan wachten met foundation etcetera. Bij het opbrengen van mijn make-up zag ik soms nog wel wat droge plekjes, maar dat pijnlijke gevoel dat ik ’s winters altijd heb, was dan in ieder geval weg. Ook heb ik het idee dat mijn huid er op de lange termijn beter van is geworden; de rode bultjes op mijn jukbeenderen gingen niet helemaal weg, maar verminderden wel.  Het is dus geen wondermiddel, maar oh, wat vind ik het erg dat hij op is.

Fijn is hij dus, maar duur helaas ook: voor 50ml betaal je een euro of 30, als ik het me goed herinner. Gelukkig kreeg ik hem cadeau.

Geef een reactie

