De allermooiste koptelefoons die ik ooit gezien heb

Op mijn zoektocht naar de perfecte kerstjurk, stuitte ik plotseling op deze prachtige koptelefoons (vraag niet hoe) van het merk FRENDS. Ik vind alles eraan geweldig en prachtig en amazeballs, maar vooral de metalen details op de oren hebben mijn hart gestolen. Ik moet dit hebben. Dit geeft al mijn outfits een instant upgrade.

FRENDS

Ik heb mijn zinnen gezet op de onderste: het model Taylor, dat over de oren valt. De prijs? Je moet er zo’n €210,- voor neertellen. Ai. Nog even sparen dus.

Geef een reactie

