Schoenen met hardware

Ik merk dat ik steeds meer van schoenen begin te houden en dat ik, ten tweede, ontzettend neig naar zwarte schoenen met gouden hardware. Toen ik vanmiddag op Nelly.com aan het rondneuzen was (ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte kerstjurk, maar verdorie, hij zit er niet tussen) vond ik deze toffe exemplaren, toevallig allemaal van NLY Shoes. Ik wil ze graag allevier, lieve Kerstman!

NLY Schoenen met hardware

Met de klok mee:

Glamazon (€64,95) Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet eens op deze schoenen lopen (de hak is 14 centimeter hoog, au!), maar ik vind het subtiele, gouden detail zo prachtig. En een meisje heeft nooit genoeg pumps, toch?

Hudson (€47,95) Ik vind deze schoenen zo superstoer, met die lekkere hoge had en dat gigantische plateau! Ja, hier zie ik mezelf wel in door de stad hobbelen – al vraag ik me wel af of die plaatjes niet gigantisch gaan roesten in ons Nederlandse weer…

Arras (€74,95) Deze schoenen heb ik al een tijdje op het oog, maar het is er nu niet echt het weer voor… Prachtig vind ik ze wel; lekker feestelijk!

Alert (€64,95) Ik vind deze schoenen eigenlijk iets te sportief voor mezelf (ik ben namelijk helemaal niet sportief, en mijn kledingstijl ook niet) maar ik vind ze door de gouden details ook wel weer heel bijzonder. En cool. Sporty-chic, ofzo. Het heeft wel wat.

Welke schoenen vind jij het leukst?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

