Ik wil weer eens iets.

Ja, ik wil weer eens iets. Een platenspeler dit keer. Ik besloot eens op Marktplaats rond te snuffelen maar ik vond daar eigenlijk niets dat goed werkte en er óók nog leuk uitzag. Totdat ik deze zag, van het merk Crosley: ze zien er super retro uit, maar zijn stiekem spiksplinternieuw. En wat zijn ze LEUK <3

 

retro-koffer-platenspeler-crosley-cruiser-zwart_750_1 Crosley-e1366408047845

Ik heb meteen een paar ouderwetse Simon & Garfunkel-platen besteld, maar voor deze leuke dingetjes spaar ik nog even een maandje door. Ze kosten €120,-. Op zich aardig wat geld, maar niet onbetaalbaar. En je krijgt er iets geweldigs voor terug!

Nu rest alleen nog de vraag: welke kleur zal ik nemen? Standaard zwart? Of toch een lekker gekke kleur?

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

