Interieurinspiratie

Als er iets is dat ik wil doen in 2014, dan is het wel verhuizen. Ik woon inmiddels al vijf jaar lang samen met 23 luidruchtige huisgenoten (en muisgenoten) in een ranzig kippenhok waar alles om de haverklap kapot gaat en ik wil zo graag iets groters, lichters en beters dat ik alvast maar begonnen ben met het verzamelen van inspiratieplaatjes. Want fantaseren over een nieuwe inrichting terwijl ik wacht tot die stomme makelaar eens terug mailt is almost just as good (niet echt, natuurlijk, maar je moet wat).

Oh, en mocht er iemand een geldboom over hebben: ik houd me aanbevolen!

Interieur

Bron foto’s: Pinterest & Ikea.

Geef een reactie

