Verhuizen: deel 1

Over iets meer dan een week ga ik dan eindelijk verhuizen! Het lijkt me leuk om jullie mee te nemen in het leegruim-, schilder-, afbreek-, inpak-, opbouw- en inrichtproces en vandaag begin ik met deel 1: een paar foto’s van mijn oude kamertje.

Ik woon inmiddels al vijfenhalf jaar in dit kippenhok van 10m2. Voor zolang mijn studententijd duurde, was het prima (ik was er toch nooit) maar ik ben inmiddels toe aan een beetje (boel) meer ruimte en een beetje minder lawaai. Ik ben heel erg blij dat dat nu eindelijk gelukt is en dat ik hier eindelijk weg kan, yeah!

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen rondom mijn gloednieuwe casa!

Liefs,
Neko.

009 010 011 012 013 014

Geef een reactie

